Camino Português - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu Camino Português - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

Camino Português

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

17 April 2019 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal, het is weer zover: ik vertrek morgen naar Porto en start vrijdag met de Camino Português (de centrale route door het binnenland). Deze Camino heb ik in 2013 ook gedaan en ik heb nu voor deze route gekozen omdat ik die in twee weken kan lopen. Ik kom zo graag in Santiago de Compostela aan!
De reden dat ik dit jaar niet in de zomervakantie ga, is een heuglijke: we worden in de zomer opa en oma! Dan wil ik toch erg graag in de buurt zijn. Dus vandaar dat ik de twee weken meivakantie benut!
Ik zie ernaar uit!En ik vind het weer leuk mijn verhaal te schrijven.
Dus: tot de volgende keer!
Heel veel groeten,
Dimphy

  • 18 April 2019 - 02:37

    Marjan:

    Hoi Dimphy,
    Nogmaals veel succes en behouden terugkeer.

  • 18 April 2019 - 05:37

    Jos Van Luyck:

    Uiteraard gaan we je weer volgen!
    Ben (weer) benieuwd naar je - ongetwijfeld weer bijzondere - verhalen.
    Succes met de tocht, waarin je ongetwijfeld zult filosoferen over jullie op handen zijnde kleinkind.
    Groet
    Jos & Leonie

  • 18 April 2019 - 06:02

    Arthur Kuilboer:

    Dag Dimphy, ik wist niet dat je vertrek al zo snel zou zijn. Ik wens je heel veel wandelplezier met natuurlijk nu en dan ook even afzien, dat hoort erbij. Het lijkt me heerlijk om tijdens die tocht vooruit te kijken naar jullie eerste kleinkind, wat een belevenis, dat kan ik je zeggen. Kom heel en weer opgeladen terug. Ik volg je wederwaardigheden graag. Groet, Arthur

  • 18 April 2019 - 06:40

    Tresian:

    Mooie tocht, Dimphy!
    Reis weer graag een beetje mee!

  • 18 April 2019 - 06:54

    Ruud Van Der Linde:

    Hoi Dimphy, ik ben blij dat ik door jou op de hoogte word gehouden van je dagelijkse reis-indrukken tussen morgen, Goede Vrijdag en het weekend van 4/5 mei ! Groetjes van Henk en Ruud. Doe óók Jos de groeten van ons !

  • 18 April 2019 - 10:11

    Anton:

    Hoi Dimphy, Weer een hele mooie -dit keer lente- Camino gewenst. Geniet er weer van en wij volgen je. Groetjes van Anniek en Anton

  • 18 April 2019 - 11:24

    Helma:

    Hoi Dimphy.
    Wij wensen je een hele fijne tijd in Portugal. Geniet van de wandeling naar Santiago, de mensen die je weer gaat ontmoeten en hun mooie verhalen. Heel veel plezier. Lieve groet, Ferd en Helma

  • 18 April 2019 - 11:47

    Frans:

    Alle goeds op deze tocht Dimphy. Ik zou zo mee willen lopen. Een aantal jaren geleden deze tocht ook gemaakt ook de binnenlandse route. Geniet ervan en horen weer graag hoe je het maakt en wat de Camino jou brengt. Bom Caminho en Groeten aan Jos.

  • 18 April 2019 - 15:37

    Ron:

    Ook namens Elly een hele mooie wandeling toegewenst. Leuk dat we weer op de hoogte gehouden worden van je belevenissen. Geniet ervan! Ron

  • 18 April 2019 - 16:54

    Bernadette:

    Hoi Dimphy, weer een mooie tocht toegewenst. Geniet ervan en we volgen je weer graag.
    Groetjes, Bernadette.

  • 19 April 2019 - 06:23

    Catharina Janse.:

    Hoi Diimphy ,
    Je mag en kan weer . Wat een geluk

  • 19 April 2019 - 06:43

    Catharina Janse.:

    Hoi Dimphy,
    Mijn bericht is afgebroken !
    We wensten je nog mooie ontmoetingen , die je hart verwarmen .
    Buen camino en liefs van ons Catharina en Rinse .

  • 19 April 2019 - 07:08

    Bea:

    Hoi Dimphy

    Gefeliciteerd en een fijne reis. Blijf je zeker volgen.
    Warme groet Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Dimphy

Actief sinds 08 April 2019
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 2434

Voorgaande reizen:

08 April 2019 - 08 April 2019

Camino Português

Landen bezocht: