Dag 15 Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu Dag 15 Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 15 Santiago de Compostela

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

03 Mei 2019 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal,
Vanochtend om half 12 in Santiago aangekomen en meteen zag ik veel bekenden op het plein. Sommigen had ik al meerdere dagen niet meer gezien en dan kom je ze hier opeens weer tegen. Ik ben gisteren de Duitse groep die ook bij Casa Fernanda was, tegengekomen. Ik had de groep 5 dagen niet gezien. Het is een groep met een religieus doel en elke dag stoppen ze onderweg voor een bezinningsmoment. Vlak voor Santiago zag ik de groep tijdens zo'n moment, dus ik ben maar stilletjes doorgelopen. Ik heb gewacht tot ze op het plein aankwamen. Het was een leuk en hartelijk moment.
Vanmiddag ben Ik naar de Huiskamer van de Lage Landen geweest en nu sta ik in de rij om mijn Compostela te halen. Er zijn vandaag veel pelgrims aangekomen, het is al erg druk en dat zo vroeg in het seizoen.
Vanavond ga ik met een heel aantal pelgrims die ik onderweg tegengekomen ben eten.
Ik schrijf een dezer dagen nog eens, maar dan ga Ik de computer gebruiken in het hospitalerio San Martin Pinario, mijn gebruikelijke overnachtingsplel hier. Op het mobieltje typen is heel wat lastiger
Dus er komt nog een verslag met verhalen over enkele bijzondere ontmoetingen.
Tot dan en veel groetjes, Dimphy.

  • 03 Mei 2019 - 14:32

    Ron:

    Hoi Dimphy,

    Gefeliciteerd met het bereiken van je einddoel. Geniet nog even van al je ervaringen. En al vast een goede thuisreis gewenst.

    Groetjes, Elly en Ron

  • 03 Mei 2019 - 17:46

    Els:

    Geweldig, Dymphy!
    Je hebt t opnieuw gefikst!
    En wéér zowel letterlijk als figuurlijk een stap verder gekomen! De weg naar je (nog!?) betere zelf...

  • 03 Mei 2019 - 18:09

    Bernadette:

    Hoi Dimphy, chapeau!!!! Heel knap gedaan!! Geniet nu van alle ontmoetingen met “ oude” bekenden en van alle ervaringen!!!! Groetjes, Jan en Bernadette.

  • 03 Mei 2019 - 18:52

    Catharina Janse.:

    Hoi Dimphy ,
    Je bent weer heelhuids gearriveerd ,in het inmiddels jouw vertrouwde Santiago !!!
    Wat een gedenkwaardig moment weer !!! Gezellig dat je zóveel bekenden daar ziet, dat maakt het extra leuk.
    Ga je nog naar de Tuna muziekkanten . Nog vele fijne uren en je bent een heerlijke belevenis rijker om op terug te kijken en van na te genieten .
    Lieve groet en tot zoens , Catharina.

  • 03 Mei 2019 - 19:24

    Mieke Jonkman:

    Hoi Dimphy, mooi, het is weer gelukt, moet een euforisch gevoel zijn. Ga nog lekker genieten van alle lieve mensen om je heen, van Santiago, het mooie weer en het samen eten. Goede terugreis, tot in Rosmalen. Groetjes Fridus en Mieke

  • 03 Mei 2019 - 19:24

    Mieke Jonkman:

    Hoi Dimphy, mooi, het is weer gelukt, moet een euforisch gevoel zijn. Ga nog lekker genieten van alle lieve mensen om je heen, van Santiago, het mooie weer en het samen eten. Goede terugreis, tot in Rosmalen. Groetjes Fridus en Mieke

  • 03 Mei 2019 - 19:20

    Mieke Jonkman:

    Hoi Dimphy, mooi, het is weer gelukt, moet een euforisch gevoel zijn. Ga nog lekker genieten van alle lieve mensen om je heen, van Santiago, het mooie weer en het samen eten. Goede terugreis, tot in Rosmalen. Groetjes Fridus en Mieke

  • 03 Mei 2019 - 19:24

    Mieke Jonkman:

    Hoi Dimphy, mooi, het is weer gelukt, moet een euforisch gevoel zijn. Ga nog lekker genieten van alle lieve mensen om je heen, van Santiago, het mooie weer en het samen eten. Goede terugreis, tot in Rosmalen. Groetjes Fridus en Mieke

  • 04 Mei 2019 - 03:53

    Arthur Kuilboer:

    Dag Dimphy, wat een klus heb je weer geklaard. Ik hoop dat je deze tocht ook weer net zo'n voldoen g mag geven als de voorgaande en dat dit gevoel je nog lang bij mag blijven. Tot gauw, arthur

  • 04 Mei 2019 - 05:29

    Toos Kruytzer:

    Hoi Dimphy, weer een ervaring rijker, door het onderweg zijn en de vele ontmoetingen. Wat heb je dit goed gedaan. Geniet nog van je verblijf in Santiago.
    Groetjes, Toos en Sjra.


  • 04 Mei 2019 - 05:46

    Merlijn:

    Gefeliciteerd mam, knap gedaan! Geniet van je laatste dagen daar en tot maandag!!

  • 04 Mei 2019 - 08:20

    Bea:

    Hoi Dimphy, Gefeliciteerd met deze prestatie. Wat een ervaringen nu nog even nagenieten. Groetjes Ben en Bea

  • 05 Mei 2019 - 13:23

    Celine:

    Haa Mam!

    Gefeliciteerd! Knap hoor! Geniet van je laatste avond en ik wens je alvast een fijne terugreis! Zien elkaar snel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Dimphy

Actief sinds 08 April 2019
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 2425

Voorgaande reizen:

08 April 2019 - 08 April 2019

Camino Português

Landen bezocht: